Projekt management

Projekt management

V průběhu kariéry jsme měli možnost získat zkušenosti ve všech fázích projektu od přípravných přes realizační až po spravování budov. Na základě těchto zkušeností je nám činnost projektového managementu velice blízká a tvoří hlavní činnost naší společnosti.

V rámci řízení projektů ve stavebnictví se zaměřujeme na koordinaci mnoha aktivit a zúčastněných stran, aby se zajistilo, že projekt bude dokončen včas, v rámci rozpočtu a podle požadovaných standardů kvality.

  • Zahájení projektu (Určení cílů, rozsahu a požadavků projektu, vypracování základního plánu projektu, harmonogramu, rozpočtu a všech nutných zdrojů)
  • Realizace projektu (Řízení a koordinace práce našeho týmu a dodavatelů, průběžné sledování vývoje projektu, zajištění efektivní komunikace mezi všemi zúčastněnými stranami.
  • Kontrola a řízení změn: (změnové listy, evidence změn, hodnocení dopadu do cen a HMG projektu).
  • Ukončení projektu: (Uzavření všech činností a formální dokončení projektu, předání dokončeného projektu klientovi nebo uživateli)

Klíčové prvky projektového managementu

Hlavním cílem projektového managementu, je transparentní řízení projektu a řídit všechny zúčastněné strany s ohledem na plánovaný čas, investiční náklady a kvalitu realizovaného díla.

  • Rozsah: Jasná definice toho, co je zahrnuto v projektu a co není, aby se předešlo tzv. „scope creep“ (nekontrolovanému rozšiřování rozsahu projektu).
  • Čas: Plánování a řízení harmonogramu projektu tak, aby byly dodrženy termíny.
  • Náklady: Řízení finančních zdrojů a udržení projektu v rámci rozpočtu.
  • Kvalita: Zajištění, že výsledky projektu splňují požadované standardy kvality.
  • Rizika: Identifikace, hodnocení a řízení rizik, která by mohla ovlivnit úspěch projektu.
  • Komunikace: Efektivní komunikace mezi týmem, zainteresovanými stranami a vedením projektu.
  • Zdroje: Plánování a řízení lidských, materiálních a finančních zdrojů.

Cost management,

je nedílnou součástí stavebního procesu. Naší odborníci se věnují této oblasti ve všech fázích stavebního projjektu. Je to proces, který v sobě proces plánování, monitorování a řízení finančních prostředků vynakládaných na stavební projekty s cílem dosáhnout optimálního využití zdrojů a minimalizovat náklady. (rozpočty, cenové kalkulace, odhady nákladů, zajišětní inditaktivních nabídek potenciálních dodavatelů, stanovení rezerv, kontrola nákladů ve fázi realizaci, řízení změn, zprávy a finanční analýzy…)

Realizace staveb:

Jsme schopni zajisti vlastní realizaci staveb vlastními pracovníky v kombinaci se spolupráci s vyzkoušenými dodavateli. Realizaci staveb zajišťujeme až již jako generální dodavatel (v případě menších staveb), nebo formou CONSTRUCTION MANAGEMENTU.

Realizace staveb prohází fázemi výstavby jako je:

  • Příprava staveniště:
  • Zakládání stavby:
  • Inženýrské sítě:
  • Interiérové práce:
  • Dokončovací práce:
  • Exteriérové úpravy:
  • Kontrola kvality a předání díla